home loyalty gifts fulfilment concepten wie zijn wij? contact
loyaliteit
retentie
fulfilment
concepten

Inspelen op bijzondere gebeurtenissen
Exact op het juiste moment de juiste snaar raken bij uw klant: daar draait het om in de concepten van Ixoconcept. Uw klantrelatie kunt u versterken door gericht in te spelen op bijzondere gebeurtenissen in een mensenleven. Van een verjaardag tot de geboorte van een kind, van een verhuizing tot een jubileum. Dit noemen we ook wel event driven marketing. Een persoonlijk, verrassend en zeer effectief middel om de klantrelatie te verankeren.

Van concept tot uitvoering
Ixoconcept realiseert een sterk en aansprekend concept, dat volledig is afgestemd op een bijzonder moment in het leven van uw klant. Opvallende communicatiedragers, een perfecte timing en een gedegen uitvoering maken het plaatje compleet. Juist die combinatie van creativiteit en een praktische houding maken ons uniek. En dat merkt u. Of eigenlijk juist niet, omdat u immers nergens omkijken naar hebt.





Conceptontwikkeling

Onze concepten zijn gericht op klantbehoud en op het verhogen van de individuele klantwaarde.Onze werkwijze bestaat uit drie fasen.

1. Strategie en creatie
Vanuit uw doelstellingen en wensen gaan wij aan de slag. We zoeken naar belangrijke gebeurtenissen in het leven van uw klant, opvallende patronen in uw klantenbestand en zaken die verband met elkaar houden. Hierop baseren wij de strategie.

2. Voorstel en invoering
De resultaten van het creatieve proces geven inzicht in de kosten. Hieronder vallen product- en ontwerpkosten. Verder verschaffen wij u inzicht in de verwachte doorlooptijd en de acceptatie binnen de markt. Voor de invoering van het concept heeft u dus een goed beeld over de haalbaarheid.

3. Uitvoering en beheer
Na uw goedkeuring wordt er gestart met de uitvoering van het concept. Naast een perfecte uitvoering en een optimale service aan uw klanten, zorgen wij ook dat u op de hoogte blijft van de resultaten.

Copyright © Ixoconcept bv. All rights reserved | disclaimer