home loyalty gifts fulfilment concepten wie zijn wij? contact
loyaliteit
retentie
fulfilment
loyaliteit

Trouwe klanten zijn goud waard
Nieuwe klanten binnenhalen geeft een goed gevoel. Maar, juist het behoud van bestaande klanten levert ook al Ďgewooní meer op en kost daarnaast minder geld en energie. Ixoconcept helpt u graag met het creŽren van loyaliteit, want alleen als mensen zich verbonden voelen met uw organisatie, leggen zij die aantrekkelijke aanbiedingen van de concurrentie naast zich neer.

Treffende concepten
Een loyale klant heeft een emotionele binding met uw merk, bedrijf of product. Dit gevoel is niet te koop, maar ontstaat geleidelijk. Door uw klant toegevoegde waarde te geven op het moment dat de klant dit belangrijk vindt, worden verwachtingen overtroffen. Ixoconcept stimuleert dit proces met concepten waarin op weloverwogen momenten aandacht uitgaat naar de klant. Zo verankeren we jaarlijks vele duizenden klantrelaties.

Doelstellingen behalen
Focussen op omzetvergroting is pas zinvol als uw klant zich verbonden voelt met uw merk, bedrijf of product. Dit is dus altijd de eerste stap. Daarna kan de nadruk liggen op een hogere opbrengst per klant of op het creŽren van ambassadeurs. Samen met u bekijkt Ixoconcept welke acties daarvoor in gang gezet moeten worden. We stimuleren uw klant vervolgens met een opvallend en effectief contactmoment.



Het loyaliteitsconcept

Het opbouwen van een emotionele band tussen uw klant en uw organisatie; dat is het doel van het loyaliteitsconcept.

Dit leidt tot klantentrouw en tot herhalingsaankopen op de lange termijn (retentie). Bovendien zullen loyale klanten als ambassadeur optreden en zich positief uiten over uw werkwijze en onderneming.

En dat is tenslotte de beste reclame voor uw bedrijf.

Copyright © Ixoconcept bv. All rights reserved | disclaimer