home loyalty gifts fulfilment concepten wie zijn wij? contact
loyaliteit
retentie
fulfilment
retentie

Onderscheidend contact
Gifts zijn perfecte communicatiedragers voor het blijvend overbrengen van uw boodschap of waardering. Door een gift wordt uw boodschap namelijk langduriger en blijvend onder de aandacht gebracht. Ook zal een gift met toegevoegde waarde de binding met uw klant versterken.

Unieke geschenken
Naast een ruim aanbod aan promotionele gifts (relatiegeschenken die geschikt zijn om uw naam of logo over te brengen), kunt u ook kiezen voor een communicatiedrager op maat, Dat is precies waarin Ixoconcept zich heeft gespecialiseerd. Voorwaarde is wel dat het geschenk meerwaarde heeft en dus aansluit bij de behoefte van uw klant. Daarnaast moet een geschenk bijvoorbeeld passend zijn in relatie tot wat de klant aan u spendeert. Ixoconcept denkt daarover met u mee en verzorgt unieke communicatiedragers, die n�t dat verschil maken.

Kwalitatieve communicatiedragers
Aansprekende communicatiedragers en gifts moeten in staat zijn om uw boodschap blijvend over kunnen brengen. Een goede kwaliteit is daarbij vanzelfsprekend. Kwaliteit is dan ook een belangrijke pijler binnen de bedrijfsvoering van Ixoconcept. Wij organiseren daarvoor een eigen kwaliteitsmonitoring. Van brainstorm, tot ontwerp en productie: u kunt rekenen op een unieke, met zorg ontworpen en geproduceerde gift van hoge kwaliteit die past bij uw bedrijf.



Het retentieconcept

Het retentieconcept cree�rt klantenbehoud over een langere periode, en/of optimaliseert het bestedingspatroon van de klant.

Cross-selling
Het cross-sellingconcept is erop gericht verschillende producten/diensten aan te bieden. Het aanbod wordt afgestemd op de persoonlijke situatie van de klant en de klant wordt hierover proactief geïnformeerd. Het resultaat is extra verkoop aan uw klant.

Up-selling
Het up-sellingconcept is gericht op het optimaliseren van de aankoop van uw klant. Door de klant te informeren over producten/diensten die beter bij de wensen aansluiten, krijgt het vertrouwen een impuls. Het resultaat; tevreden klanten die sneller een herhalingsaankoop doen.

Copyright © Ixoconcept bv. All rights reserved | privacyverklaring | disclaimer